Sofias svar till frågestunden!

Emelie:
Lägg in filmer då ni rider!
Det kommer! Måste bara få nån att filma när jag rider... Håll utkik på bloggen så skaru se att det snart finns en film.


Sara:
Hur många besökare ungefär har ni per dag? :)
Runt 25 stycken :)


Birna:
 *hur kom det sig att sofia började blogga med er? hon är ju inte en 'knut'. ;)
hehe en lite random fråga men vad ska man fråga då?
*har ni någongång åkt utomlands? isånna fall vart?
*vad är eran högsta dröm?
*vad vill ni jobba med om några år?
*hur ser era liv ut om 10 alternativt 20 år?
svar:
* Det kan jag inte svara på...
* Ja, jag har varit i österrike, Grekland, Finland, Norge och Danmark.
* Att få en egen häst!
* Det har jag ingen aning om ;) Men jag komma ha ett jobb jag tycker om och tjänar bra på!
* Om 10 år har jag minst två hästar som jag tävlar hoppning med, en familj och ett bra jobb som jag tjänar bra på!




Moa:
Vad är de bästa med er ridskolan & hästarna ni rider?
& vad är mindre bra med båda? :)
svar: Det bästa med ridskolan är att man verkligen känner sig hemma där! Det bästa med hästen jag rider är att han är underbar och att han alltid gör sitt bästa  och att han älskar att bli borstad =) Mindre bra med ridskolan är  att ridhuset är ganska litet (enligt mig!) Mindre bra med hästen är att han är så liten mot andra storhästar..



Jennifer:
vad är det bästa som har hänt er?
vad vill ni uppnå med ridningen, alltså vart vill ni komma ? :)
vad är det värsta dom har hänt er när ni har ridit ?
svar: * Det var en svår fråga... Jag har varit med om en massa bra saker så jag kan inte välja ut nåt ;)

* Jag vill komma upp i högre klasser och kanske tävla mot dom allra största ryttarna i hoppning.

* När Dollar skena med mig och jag föll av in i sargväggen.. Jag skrev om det i ett tidigare inlägg så läs där om du vill veta mer.




Postat av: Fanny

Hej.
Har ni egen häst?
Hur många dagar i veckan ruder ni?
Vad har ni för djur?
svar: * nej men vill väldigt gärna ha en...
* En, men det kan bli flera gånger beroende på om det finns plats i nån annan grupp
* Inga alls :(

 

Alva:
1.Är du kär i Tim elr bra älskar du han ;)?
2.vem är Alfons ;:)?
3.Hur många gånger har du ramlat av ;)?
svar:

1. Jag bara älskar han ;) haha
2. Han är en häst jag bruka rida förut. Jag tävla han lite grann och red han på ridskolemästerskapet i härnösand ;)
3. Jadu.. Har inte räknat så har faktiskt Ingen som helst aning. Men nu vare ett bra tag sedan ;)





Karin:

sofia: gillar du att skriva långa texter?:DDDDD
svar: hihi ja ;) men inte hela tiden, ibland har jag bara lust att skriva av mig lite =)





Hoppas ni är nöjda me svaren och att jag inte glömt nån fråga! ;)

XOXO SofiaE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0