Snabbt om dagen på......

Tänkte skriva lite snabbt om dagen idag och den var rätt vanlig började med ett matte prov som gick skit och sen hade vi idrott och körde handboll mitt lag kom 3:a och vi var sketa bra tycker jag och senhade vi SO och då hade vi vikarie och då gjorde man typ ingenting utan gjorde 4 frågor i ett häfte om hitler.
Lunchen då vare soppa och den var faktiskt riktigt god må ja säga och sen hade vi engelska och då leta ja information. :)
Idh sedan få som var fotboll, körde kvadraten och spelade match, tjejerna vann som vanligt och sen satt jag och brorsan och spela kort medans vi väntade på skjuts av pappa och nu ska jag snart åka upp till stallet och ha teori, men måste ju vänta på madicken som slutar klockan 4 och pappa jobbar i cafeterian så vi lär ju vara kvar där tills lite efter 8 iallafall.
ville bara säga att mitt internet går väldigt segt och ibland hittar den inte ens internet så därför kommer det samma bilder igen och igen....
Synes Matilda =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0