Sims 3 Djurliv



Känns som en riktig tråkig dag idag. Fick inte åka till stallet och kolla på tävlingarna då jag är typ sjuk och mamma vill inte att vi ska vara sjuk till skolan så då fick både jag och Matilda stanna hemma. Sedan så ringde en utav våra mostrar och frågade om vi ville hänga med på birsta en sväng och det fick vi. Köpte lite presenter till kusinerna som ska ha kalas för släkten imorgon. Så om vi har tur kanske vi får åka iväg och kolla på hopptävlingarna imorgon innan kalaset. Men vi får se, jag och Matilda har det iaf hyfsat kul nu när vi fick köpa Sims 3 djurliv som vi egentligen ska få i julklapp, men fick öppna det idag och lyckades även övertala mamma att instrallera det på hennes Mac-dator :D
Så nu sitter vi framför den datorn tillsammans och kommer överns ibland.

Kan ju säga att jag tyckte spelet var sådär, inte så roligt som man trott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0