Seg dag idag

Dagarna bara rullar på och jag känner mig sådär. Skola idag då och våra onsdagar kan man inte mer än älska, 3 timmar matte, tummen upp de... -.- Men det gick ju det också, vi har ändå tur som har hål till sista timmen då vi har fysik så man kan hämta igen sig. Skolan gick rätt segt idag också visste man att vi hade teori på stallet så inget man direkt längtade till. Men for till stallet efter skolan och sedan hade vi teori och ja gick rätt fort dedär. Kollade även vem jag ska ha imorgon med skolan och lille Lotus blev det. Haha, gillar han inte men ah vi får se hur det går. Nu ska jag fixa lite på datorn och sedan plugga, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni inte lägga upp vilka bloggar ni läser? :)

2011-11-10 @ 17:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0