Ridpasset, hoppning!

Matilda har ju som sagt berättat om dagen så jag berättar väl lite om ridpasset då. Hade Donald som var sur idag, inge glad alls i stallet men han blev glad då man busade med han :')
Iaf, om vi säger såhär jag känner mig inte sådär jättepigg utan håller på att bli sjuk, men aldrig att jag stannar hemma då det är ridning. Har lite ont i halsen och ibland får jag jätteont i huvudet och naturligtvis så hade jag ingen ork alls när vi red. Men Donald var faktiskt jättefin. Ja om vi pratar om dressyren så gick det bara skit, orkade inte alls jobba han utan försökte bara hänga med på allt. Sedan hoppade vi och för en gång skull var han pigg! :D Skitbra kändes det, att han gick på mot hindret och inte bromsade upp så som han gjorde, kändes skönt då jag inte orkade hålla igång han riktigt. Han hjälpte mig faktiskt jättemycket. Hade han varit som han brukar hade det blivit grodhopp men han var snäll och gick på och skötte det mesta själv. Och min ridlärare sa också att nu är vi på väg tillbaka, för nu hoppar ju han riktigt bra vilket jag är glad över för jag har kämpat med hoppningen på han. Aja älskar min lilla prins, han är världs bäst så är det bara.


Hur skulle jag någonsin klara mig utan dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0