Privatlektionen på Spotlight!

Somnad väldigt sent inatt och så men det gick väll endå, vaknade lite då och då och vaknarde sedan klockan 9 och åt frukost och gjorde oss klara alla fyra och sen åkte vi till stallet och medans Linn och Alice gjorde prov så kollade vi på nån liten hoppträning Annelie hade och även den nya hästen var med. :)
Spelade även lite kort och alla blev klar med provet rätt fort iallfall Linn,Alice,Tim och Elisea.
Efter dem var klar så spelade vi kort med Elisea och pratade lite och sedan var jag i stallet och sen bytte jag om och då hade mina ridkompisar kommit och vi gjorde iordning hästarna och red lite dressyr.
Jag hade ju Spotlight då han Elf skulle vila till tävlingen och jag måste säga det att jag blev mycket överraskande hur bra det gick, tyckte Spotlight var jätte fin och vi alla fick jobba med olika, körde lite voltarbete och jag gjorde volt i varje hörn medans Madicken i varanat och Linnéa vid B och E.
Riktigt roligt var det och sen så blev det ju lite partaj med Columbus som min moster hade och fart fick han! :)

Jag älskar dig min lilla tjockis!<3
Men nu ska jag tänka på ett beslut och se vad jag kommer fram till också får vi se hur det går! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0