Markarbete utan stigbyglar! :)

Först skolan lite snabbt och det var matte,idrott,so och hip pop, jävligt tråkig dag men sen på idh var jag med världens bästa Olivia och vi åkte och red Paleja en sväng och sedan  till andra stallet THF där jag då hade markarbete på Sarah och blev väldigt sur för att jag inte fick elf men blev rätt nöjd ändå.
Hade 4 galoppbommar som vi hoppade utan stigbyglar så det blev studs och även 2 små hinder som vi också hoppade utan stigbyglar och måste säga att jag tyckte det var roligare att rida Sarah då. :)
Skulle gärna vilja ha någon annan häst nästa gång också elr vill kommer nog få det!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det borde vara as svårt ju!?

2011-12-13 @ 16:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0