KM i hoppning!

Nyss hemma från tävlingen och det gick väl skit bra elr ja det måste ju det ha gjort, kom 4:a min klass då jag mötte privata och sedan kom jag 2:a på KM i hoppning med lill bäbisen, som är bäst! Han var helt underbar, jag vet att inte alla hopp blev perfekt men vi tog oss runt och kammade hem en pokal+rosett och det var han värd, bara dressyren kvar nurå och bra att man inte kan pogrammet än då.
Har varit på stallet från halv 8 imorse och sen efter 2 så åkte jag,,alva,madicken och olivia till Paleja och där pysslade vi med Mitzy och Paleja sen red Linnea Mitzy och vi gick med Paleja. Sedan tillbaka till stallet och då var klockan 4 och sen gick timmarna och det var dags för ryttarfest, åt tacos pratade och inte så mycket mer!
Du är bara för underbar min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0