Hemma efter den långa helgen!

Dressyr KM idag för er som inte vet. Tävlade Donald och det kändes inte bra vilket det heller inte gick. Fick inte alls bra poäng utan en spänd ponny som inte alls vill vara med, men jag är nöjd efter helgen ändå. Vi vann ju faktiskt hoppningen mot alla andra ridksoleponnyer och Donald som är så pass ung och inte hoppar så jättebra, men det stoppade inte oss. Är iaf så otroligt glad att jag har denna ponny och vi har nu gjort klart för oss att det inte blir någon mer dressyrtävlingen, då varken jag eller Donald klarar av det och vi gör mycket mer framsteg i hoppningen så nu satsar vi på den. Min lille grabb, tänka att jag bara kommer få rida han ett år till sedan måste jag lämna världens finaste kille efter mig och gå vidare. Vill inte alls tänka på det, utan jag hoppas att vi kommer få ett underbart år tillsammans framöver, med roliga och framgångsrika stunder. Du är bäst K-Donald!♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Duktig ni är! Men du vet att du får ju rida honom även fast du är 18 och tävla. Men du får inte tävla lokal/regional osv. Du får ju tävla klubbtävlingar endå. Men du kanske lämnar ponnytiden bakom dig då du fyllt 18. :)

2011-11-20 @ 23:58:28
URL: http://emeliiehellbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0