Hälsodag idag!

Nu käner jag mig duktig, en riktigt hälsosam dag idag då.
Iaf så hade vi hälsodag idag på skolan för dom som inte var med på bandyturneringen. Så de andra skulle ha aktiviteter med sin mentor/program så vi fick välja mellan vandring eller himla badet. Själv hatar jag att bada då jag är uppvuxen på en simhall så det blev inte alls en tanke på de. Så jag och min kompis valde vandring som resten avtyp vår klass gjorde och det ångrar vi. Klockan åtta imorse så började vi vandra och det var inte en timme utan tre, vi gick totalt drygt en mil och vi klagade och gjorde allt för att få vända men inte gick det heller. Aja, vi fick en fika paus, sedan tillbaka på skolan så var det föreläsning klockan om hälsa så då blev det datorn och sedan när klockan var ett gick vi på föreläsningen som var en timme. Kan säga att man varit väldigt frysen och haft väldigt tråkigt ute i skogen och aldrig tänker vi vandra med vår mentor igen! haha, nu är man hemma efter att ha dammsugit rummet mitt, inte alls kul. Hatar verkligen att städa! Men nu räddar datorn än ett tag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0