från skolan till stallet

lite snabbt inlägg nurå innan jag åker till stallet, har varit o skolan och haft matte som man gjorde ett tal på och sen satt man och prata som att dem andra hade omprov och sen idrott som vi körde handboll, det var kul bara lite ojämna lag men det gick väl blev lika tro jag tillslut och so:n så fick vi rätta allt vi jobbat med och engelskan fick jag reda på att jag ska vara klar och berätta om mitt projekt på onsdag nästa vecka och jag har nyss börjat idag och hittat  fakta och idh var grymt tråkigt elr ja, vi är typ 9 stycken elr vi va det idag och ingen kör seriöst och några bara klagar, känns inge roligt att ha fotboll längre men ha inget annat val nästan.
Nu åker jag till stallet och hoppas jag får rida elf annars kommer jag inte vara glad och defenetivt inte tävla! :/ men man får väl hoppas men just nu tänker jag inte hoppas för mycket. =/
Saknar dig enormt mycket och kul att dem hittar på ursäkter! <3:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0