And it´s Monday today

Som vanligt skola, alltså är inte helt frisk än utan ibland blir man hes och känner mig tung i huvudet. Men skolan går väl, man känner sig trött men just nu är det väl inte så mycket plugg, hoppas jag iaf fall. Men hoppas jag blir bättre snart så man orkar med KM till helgen. Ska ju tävla Donald och då kan jag inte vara trött för då kommer det gå skit vilket jag tror det kommer göra ändå iaf dressyren, hoppningen fixar vi förhoppningsvis.
Iaf halv fem blir det till simhallen och hjälpa till men simkurser till halv åtta, jippi eller inte. Haha kommer inte göra något alls känns det som. Men jag har ju varit lite duktig och gjort lite biologi, men nu ska jag göra något roligt, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0