Natti natti...

Bara jag som tycker det är för varmt för att sova?

Näe, snart får man ta och stänga av datorn och sova lite så man orkar kolla på midsommartävlingen idag! :)
Det brukar vara riktigt roligt att kolla på och det kommer så fina ponnysar som är så duktiga. Tänk om min lille pålle kunde hoppa så... Haha, näe vi får nöja oss med L:d vi, och han är ju en liten ridskoleponny så det kommer att ta tid.
Tror iaf att lägsta klassen är L:B och vi har några Timråryttare med, som vi får hejja på. Dom brukar vara duktiga, vet inte riktigt vilka som ska vara med men man känner igen dom! :D

Iaf, så tänkte jag berätta lite om Donald som jag rider i ett annat inlägg framöver, och om jag orkar så tänkte jag skriva lite kort om alla på ridskolan. Vi har faktiskt riktigt fina ridskolehästar och ponnysar, så vi ska se om man orkar med det eller inte.. :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0