Dagen..

Idag blev det först betet, knäppte en massa bilder och fikade. Jag och Matilda åkte dit med Alva och sedan åkte vi till Alva och skulle bada och då kom Alice och hängde på. :) Alva och Alice badade medan vi stod på sidan sedan åkte vi till deras ponnyer som är på ett annat bete och grejjade lite där, sedan till stallet där vi hjälpte till lite.
Det är ju midsommartävlingar där i helgen och då fixas det till. Hihi, så helgen blir nog på stallet dagarna lång, men ska försöka uppdatera lite i bloggen också! :D
Iaf så har jag bränt mig och det är inte så roligt, men men...


besök gärna den här bloggen, där bloggar jag med Alva! :')
http://busryttarna.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0