Sommarlovet, inte långt kvar..

Sommarlovet snart slut. Känns som den sista tiden bara kommer rinna iväg. Men förhoppningsvis blir det mycket roligt nu på slutet. Först ridläger, sedan sommarjobba på stallet och sedan startar ridningen och sedan får jag säga hej till Nv2. Kan bli rätt kul, fast skolan är väl kanske inte det man tycker är det roligaste inte tycker jag det iaf. Men första året blev det mycket skratt och vi hade väldigt kul så hoppas vi får ett lika bra andra år också. Det jag tycker är bäst med skolan just nu är ridgymnasiet och min härliga vänner, haha resten kanske inte man längtar till men det får gå.  

Nu får man vänta och se vad som händer i veckan, kan ju hoppas på något roligt bara det blir bättre väder. Nu dimmigt med lite regn, inte bra väder. Jag hoppas att solen kan skina imorgon då vi ska till betet annars blir det nog inget av det. Men nu ska jag ta och göra något.


♥♥♥


Kommentarer
Postat av: ALva

Ja längtar verkligen till ridlägret jag med :!

2011-07-18 @ 22:10:27
Postat av: Madicken

Vad bra, för vi kommer ha jättekul! :D

2011-07-18 @ 22:15:08
URL: http://knutarna.blogg-se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0