Ridbilder!

Här kommer några andra ponnyer/hästar jag har ridit me åren!


Jag & Boggieman♥

Boggieman var en underbar ponny som var lite skraj men väldigt bra ändå,
 tävlande bara han i dressyr!♥


Jag & Madonna ♥

Madonna var en snäll ponny som var allas favorit,
 hon kunde allt, hon var allas dröm! :)

Jag & Leory Brown♥

Bruno uteritt♥

Bruno♥ var en jättebra ponny som alla barn älskade och han var snäll
 och kunde väldigt mkt, men tävlade dock aldrig han!;)


Jag & Favorit♥

Jag & Favorit                                             Madicken & Nalle

Favvo & nalle! :P
Favorit var en väldigt snäll b-ponny men ändå lite busig,
Tävlade han i både dressyr & hoppning,
har även kommit 2:a i KM med han,
tävlade mest hoppning med han och
han gnäggade jämt när han kom in på banan.


Jag & Oktan♥
Oktan var en snäll ponny men jag kommer inte ihåg så mkt om han
 men han kunde mkt och han dog för nått år sedan och han blev över 20 år. :(


Nalle♥ var världens bästa b-ponny, busig men grymt bra häst tycker jag
och hoppa det älskade han, saknar min lille buse♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Har ett erbjudande till alla Er som deltog i tävlingen om att vinna ett schabrak från Kyro Riding Gear. Här är en länk; http://kyro.blogg.se/2011/july/erbjudande.html



MVH Malin

2011-07-28 @ 19:35:18
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0