Kommer lite mer Ridbilder!

Här kommer lite andra ponnysar jag ridit me åren! :)


Jag & Alfons♥

Alfons igen!♥

Alfons♥ red jag i träningsgruppen rätts så länge efter att Nalle hade åkt
och tävlade bara hoppning med Alfons 50-70cm,
Har även vunnit en tävling med han!♥
(Alfons står fortfarande på ridskolan)


Jag & Polon♥

Polon♥ var en söt ponny som verkligen kunde hitta på bus ena veckan,
och andra veckan var han så snäll och så, men man satt ju kvar som tur.
Tävlade aldrig han! :´(


Jag & Puck♥
Puck är en söt b-ponny som jag red lite emellanåt, en väldigt bra ponny,
fast han var väl ingen höjdare att hoppa precis men söt är han!♥
(Puck står fortfarande på ridskolan)

Jag & Romeo♥

Romeo igen! :)

Romeo♥ är en jätte fin d-ponny som jag verkligen gillar och han är
jätte duktig på att hoppa och älskar verkligen det, hade han på ridläger 2010.
För att Elf var upptagen, men jag ångrade mig inte att jag var me på han och inte Elf.
Har ej tävlat med han, men vann hopptävlingen på ridlägret! :D
(Romeo står fortfarande på ridskolan)


Jag & Whitney♥

Whitney igen! :)

Whitney var en c-ponny som kunde se spöken i hörnen och prassade på i hoppningen,
fast med en del stannade hon med.
Red hon ofta på idrottshög och hon var så speciell på sitt sätt!<3


Jag & Sarah

Jag & Spotlight ;)

Det var lite bilder medans vi är borta :)


Kommentarer
Postat av: jenniefer

ååå världens bästa Romeo hoppas han inte står kvar på ridskolan länge till :')

2011-07-29 @ 23:22:56
URL: http://jenniieferbylin.bloggs.se
Postat av: Kajsa

Fina bilder :D<3



Följa varann via bloglovin ? :D

2011-07-31 @ 00:49:47
URL: http://kajssat.blogg.se/
Postat av: emelie

Puck är visst duktig att hoppa? Det beror väll på vem som sitter på? :)

2011-07-31 @ 01:03:48
URL: http://emeliiehellbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0