Hm

Ojoj, vad klockan rinner iväg, har ju knappt hunnit gjort något idag, kommer heller inte på något jag ska göra. Hm, då är det väl bara att längta till tisdag då vi åker ut till söråker till tomatodlingen och hälsar på hästarna, skojjskojj och som vanligt med syrran, Alva, Jenniefer också ska Susanna kanske följa med. Hoppas iaf att vi får bra väder och en rolig dag, sedan måste man nog snart börja packa allt till ridlägret, haha leta reda på alla grejjer och så också måste jag få tag i Sara eller Tim så jag kan fråga några saker, känns som det kommer bli mycket att göra. Haha och jag som verkligen älskar att packa då, näe vi får se hur det här ska gå, jag kan ju alltid hoppas att syrran gör någon lista eller så. :)
Det ska iaf bli kul att komma till ett nytt ställe och träffa en massa nya människor och hoppas att några är något äldre så att det inte bara blir småttingar, fast det kan bli rätt kul, menmen vi får se hur det blir. Hoppas det är ett bra ridläger och att vi kommer ha det bäst! :D

Näe nu ska jag försöka göra något, hejdå....

Världens bästa buse!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0