Helgum

Slänger in ett litet inlägg nu.
Nyss sett Masterchef och sedan gick jag vidare från tv:n till datorn, hah så är det typ jämt, finns liksom inget annat att göra, men när pappa kommer hem så lär vi nog åka till farmor och farfar och grattar farmor. Sedan så åker man väl hem och gör något tråkigt som vanligt.

Ville bara meddela också att jag och Matilda åker bort till Helgum (mormors föräldrahem), resten av familjen stannar hemme fast det är inte riktigt klart en. Vi har inte bestämmt oss, kanske bara någon dag, vad vet jag.
Det brukar vara ganska kul där, vi brukar gå till fåren och hästarna hos grannen som också är mormors kusin. Kommer inte ihåg riktigt vad hästarna heter men en av dom heter Noblesse och den andra minns jag inte. Det var iaf säkert mer än ett år sedan vi var där senast, så vi får se hur det blir.
Vi åker naturligtvis inte upp dit själv utan mormor, morfar, en utav våra mostrar och hennes barn som är våra kusiner, sedan kanske en till moster följer med, men som sagt så är inget bestämmt ännu! :)


Hittade en bild på Helgum, som ni ser är det på vintern! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0