Hela långa dagen

Idag for vi till betet med Jenniefer och Alva och vi hade riktigt kul. Kom dit vid tolv ungefär och har nyss kommit hem.

Först blev det lite bilder och hälsade på alla bushästarna, några hade brännt sig på mulen :/ Men Donald var iaf go och glad och kommer själv fram till en :') Sedan när vi myst med hästarna så tänkte vi att vi skulle äta lite lunch och det finns ju typ Thaimat där, men naturligtvis var det stängt, så vi vandrarde och vandrade och letade någonstans där vi kunde köpa lunch, haha vi gick i 45min och var alldeles trött och då kom vi fram till en annan liten Thairesurang, eller resurang kan jag väl inte säga då man fick plasttallrikar och plastglas! Men maten gick och äta och vi blev nöjda efter våran långa promenad. Tillbaka gick på kanske 25-30min så då gick det lite fortare. Sedan när vi var tillbaka på betet igen så gick vi in till hästarna en stund sedan blev det fika som vi hade tagit med oss. Sedan var vi med hästarna en stund till sedan bar det av hemmåt, haha det har iaf varit jätteroligt fast man är väldigt trött! :)


Min fina prins!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0