Haha

Alltså något trött man är då man kommer hem från betet, haha det tar slut på en. Fatta egentligen inte hur vi kan spendera hela långa dagen i en hage mitt ute i ingestans, haha. Då måste man ha hur bra vänner som helst som har bra humor och världens bästa hästar. Helt otroligt, ville bara säga att vi har blivit så mycket bättre vänner nu under sommaren och jag hoppas vi kan få det lika roligt sedan när ridningen drar igång! :D



Hur ska jag klara mig utan min prins en hel vecka!
Jag älskar dig, K-Donald♥

Kommentarer
Postat av: elin wessberg<3

Kommer nog bli tuft att klara sig utan hästen en helg vecka hade ine klarat mig 1 sek :D <3<3

Postat av: alice

fin bild madicken!!<3

2011-07-22 @ 22:19:10
Postat av: Madicken

svar elin: jaa, min lill pojke! ;)



svar alice: Naaw, tack Alice!<3

2011-07-22 @ 22:52:33
URL: http://knutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0