Gästbloggning

Hej Ella Thomas här !
jag är från bloggen http://thatismee.blogg.se/ och bloggar om hela mitt liv. Jag skriver mycket om mitt hästliv och om mitt vardagsliv utanför stallet,men nu ska vi inte prata om det ;)

Lite om mig själv: 
Namn: Ella Thomas
Ålder: 13
Kön: Kille, haha nej skojja bara tjej så klart XD
Ridit i år: 8-9 år typ

sen så nu rider jag på hallstaridklubb och till hösten så ska jag börja ride i en så kallad tävlingsgrupp och då kommer jag rida Flingan som jag har ridit i ungefär ett halvår nu, vi har tävlat i clear round en gång och gick nolla i 60cm :D
Så tänkte fortsätta rida henne sen och hoppas på att dt går frammåt :)
Men hon är D-ponny 8 år och kan inte så mycket så det är väll inte det bästa men hon har lärt sig mycket på bara ett halvår (hon har stått på ridskolan i bara ett halvår) så det kommer nog bli jätte bra :D Jag vill ju satsa på dressyren men jag kommer nog få jobba länge med henne om vi ska kunna starta L:C Just nu så är hon inte riktigt villig att gå i form och jag måste rida med spö när jag inte hoppar för att hon ska gå framåt, men vad ska man egentligen göra utan motgångar?
Här är en bild på oss från när vi tränade terräng :D




innan jag började rida Flingan så red jag på en C-ponny som hette Naughty Boy kallad Pojken men för att halvår sen så dog han i någon kolik blandat med tarmvred :( älskar dig lilla gubben <3 
Jag gick med honom i typ fyra timmar innan han fick åka till strömsholm :( 
här är den sissta bilden på oss !


Pöss på er och tack fär att jag fick skriva lite här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0