gästblogga? =)

Idag har jag inte gjort nånting, bara suttit hemma och haft tråkigt!
Saknar hästarna, tycker vi borde åka dit igen någon gång för snart åker ju dom hem och då spenderar jag hela långa dagarna där då jag jobbar där också, hur bra är inte det då! :D
Men vi måste ju hälsa på dom innan vi åker på lägret tycker jag, hur ska jag klara mig utan lillprinsen..
Busponnin, hihi min lille grabb det, näe men hoppas jag får någon liknande på lägret fast gärna lite piggare, men vi får se.

Iaf så åker vi iväg ett helt gäng typ från vår ridklubb på samma ridläger, haha men tur att vi är vänner och hoppas vi håller sams! Eller klart vi håller sams, hoppas vi får det roligt och halvbra väder, om jag ska vara ärlig skulle jag vilja ha molningt och inte så mycket sol! :)

ÄR NI INTRESSERAD AV ATT GÄSTBLOGGA UNDER TIDEN VI ÄR BORTA SÅ KOMMENTERA! =)


Men det var mitt lilla inlägg just nu!


Aldrig utan dig min vän!♥


Kommentarer
Postat av: ella ♥

jag skulle vilja :D

2011-07-08 @ 23:19:37
URL: http://ellaochsune.blogg.se/
Postat av: Matilda

Okej, vad kul! :)

Vi kontaktar dig, med inloggningsuppgifter och så! :)

2011-07-09 @ 00:11:29
URL: http://knutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0