Ridpass, dressyr!

Hade stora Micron, eller Mikron idag. Haha, han är fin han dn stora hästen. Gick iaf riktigt bra, vi fungerar liksom ganska bra tillsammans, avspänd och lagom pigg. Jobbade mycket grunder idag, då vår ridlärare red också. Mycket med kontakt och så och Micron är ju super, fick en jämn och fin kontakt och en fin häst hela passet.
Det ända som jag har svårt med han är nedsittningen i traven och fatta galopp. Haha, kan verkligen inte sitta ned på han studsar bara och det är inte bara jag som har det problemet. Men aja, gillar att rida den hästen så hoppas jag får han nästa gång med. Imorgon blir det skolan och stallet, och helgen tillbringar jag på stallet också, men bättre ställe att vara på finns ju inte! ;)


Micron och min vän Felicia,
har ingen mer bild på han tror jag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0