Nu måste man börja tänka

Inte alls långt kvar till julafton, några tuffa veckor i skolan sedan får man gå på sitt efterlängtade lov, fattar ni vad man längtar eller. Förstår att ni också gör det, men inte har man börja tänka på vad man önskar sig heller så kanske måste fixa ihop en lite önskelista. Naturligtvis längst upp på listan kommer det stå en egen häst som det gjort i många år men ingen häst i något paket ännu :( Aja, lär ju inte bli någon på länge, så jag får vara glad att jag har möjlighet att få rida av mina underbara föräldrar och finaste Donald som är bäst! :) Det är ju en rätt dyr sport så man ska vara glad. Men måste ju komma på lite grejjer som man kan ha chans att få också. Kommer bli svårt det här, men nu ska jag sluta fundera på detta och ora mig inför morgondagens redovisning på engelska, hua hur ska det gå? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0