Nu äre slut på ponny tiden:( ♥

Sista gången jag red i träningsgruppen för ponny då, väldigt tråkigt att gå upp till stor häst när man inte har hittat någon bra än vet fortfarande inte vilken dag jag ska rida men det får vi väl se.
Red elf sista gången idag och det kändes fantastiskt att få sitta på hans rygg igen och vi hade duell hoppning och jag var med dessan som hade conan och rebecka som hade filur och trodde inte vi skulle vinna men det gjorde vi och Elf var helt underbar, vi körde snäva svänger gasade på så mkt han orkade, var alldelst svettig då han hade gått 2 lektioner före också men det gick avslutade med ett lite högre hinder vet inte vad det låg på med 70 80 typ, skulle jag tro.
Väldigt skönt att sluta ifrån den gruppen då det bara är småbarn där nu som börjar, men tråkigt att lämna elf när jag tänkt rida han minst ett år till och jag är 170cm och många tycker inte jag är för lång men det är ju ridlärarna som bestämmer och det är ju klart men känns väldigt jobbigt just nu!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0