Härlig idh!!

Började dagen med en matte lektion och sen vare bad på schema var bara 5 tjejer som badade för ja alla vet ju varför men vi skulle simma 8 längder och då skulle 2 av dem vara rygg. Riktigt bra och fort gick det också, sen bubblade vi typ allihopa och vi tjejer gick upp lite tidigare för att hinna torka håret och aa det var väl tjming kom precis i tid till so:n elr vi fick börja senare och det tog 45 min att göra sig klar från badet, dock var håret fortfarande blött men det gick. Sen vare då so och då gjorde jag engelskt prov som jag inte är färdig med och det är ett gamalt Nationella prov och sen hade vi lunch och sen engelska prov igen och det var hörförståelse Nationella prov. Idh var vi bara 5 stycken och hade Pia som att Pontus var på dm i bandy med tjejerna i 9:an och Pia bjöd pp fika och det var inte lite heller, munkar 2 olika sorter,bulla,ballerina,banan och festis, riktigt smaskigt och sen hade hon köpt till 15 stycken och vi var 5. Delade allt och sen skjutsade Pia hem oss och nu ska jag se på jul kalendern bara fr jag har så grymt tråkigt och sen senare blir det stallet fast ´TEORI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0