Dressyr på idh....

Först skolan lite snabbt, svenska prov, so prov och tyska lektion sedan idh och då var vi dock bra 3 mariedalare vilket var riktigt skönt men + några ala barn också, hade Sarah och vi gjorde 8 volter och det gick väldigt bra idag men hon var lite tittig för granarna i början men det gick över.
Olivia hade bus exxet som jag inte riktigt vet vad han gjorde men han skenade först och sn typ tvär stannade så hon gled på sidan och ramlade av tillslut. :)
Sarah är en liten skönhet hon, väldigt fin ponny som jag gillar mer och mer, får ju aldrig ride elf nu men det går väl, ingen tävling för mig nästa helg, har ingen häst men iallafall är det ju cup idag tills på söndag och ja Lucia cupen som den heter.
Match klockan 23:00 och då jag+2 till ska stå över men såklart ska ja vara där och hejja på, hoppas även armen är bra nurå och sen match igen klockan 01:30 då jag spelar.
Hoppas man är pigg och inte är för trött.
Har ju nyss kommit hem från stallet ju så imorrn ska man upp vid halv 9 och åka och titta på lucia show på stallet. :D

Bjuder på en bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0