Dags att gå vidare?

Denna dag har inte varit speciellt rolig. Varit hemma och städat hela långa dagen och spelat spel, finns inget annat kul att göra hemma. Imorgon hoppas jag på en mycket roligare dag vilket jag inte tror. Måste vara första gången man inte längtar tills man får åka till stallet. Känns verkligen hemskt, vill inte att det ska vara sista gången utan vill rida kvar mitt sista ponnyår på ponny på Donald.. Det är iaf inte roligt när man ska byta upp till storhäst från ponny, oftast är det ju hästarna som vandrar vidare men nu är det min tur, om det nu är det. Vet inte om jag kommer få gå kvar på ponny, det får jag reda på imorgon förhoppningsvis. Det som är värst är att jag inte gillar någon storhäst så speciellt mycket, hade varit mycket enklare om man hade någon man kände att man trivs med, men jag har inte hittat den än. Jag får helt enkelt vänta och se och hoppas på just den där storhästen kommer. Samtidigt vill jag inte skiljas från Donald, vill verkligen ha han som min egna. Skulle göra vad som helst, lillkillen. Åh, önskar verkligen han var min, min ponny, bara min!
Tillsammans har vi kämpat, kämpat för att ha kommit dit vi är idag.
Du är bäst min älskade bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0