Åsa Nisse..

Har nyss varit hos mormor och morfar och sett på Åsa Nisse med Kjell bergqvist ochden var väl inte jätte bra men ibland var den bara för rolig inte en film som jag skulle vilja se om men.
Idag har inte jag gjorts så mkt utan nästan bara varit hemma men det känns väl ganska skönt de med om jag får säga.
Iallafall så äre ju ridning imorrn får se om vi åker dit nå tidigare, beror på vad vi hittar på innan, skulle verkligen vilja göra nått lite extra roligt men är inte på humör, utan mina tankar bara snurrar runt om hur det blir för mig och Elf i framtiden, vill verkligen ha han ett år till men den tanken är nog rökt snart.
Men jag kan aldrig vara säker utan jag får vänta och se helt enkelt, men det finns väl andra otroliga hästar också men Elf har något extra speciellt!♥

Världens underbaraste!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0