Tråkigt

Tänkte slänga in ett litet inlägg nu. Matildas lag har iaf vunnit matchen idag så dom spelar semifinal senare. Tror det iaf, är inte så insatt i fotboll så jag vet inte riktigt vad det är dom spelar men förlorar dom någon match åker dom ur och har spelat klart.

Iaf så har inte jag gjort något speciellt idag utan bara varit hemma och haft tråkigt och busat med djuren. Hoppas på en bättre dag imorgon, och att man blir lite piggare. Haha och för en gångs skull hoppas jag att det kan bli lite sol! :D
Ingen aning varför utan bara vill det, men ska väl ta hand om howrse hästarna mina nu och kasta vattenballonger!

Ha de! :)




Mallis!


Meicie!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det får isåfall bli sol imorrn efter 11 :)

Blir så jobbigt annars!

2011-08-06 @ 21:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0