Stallet idag & lite annat!!

Idag har man som sagt, vid 12 tiden blev jag skjutsad upp till stallet och då skrev man ju upp sig på en hopptävling den 10 och ska hoppa 70cm tro jag, det är ju faktiskt första tävlingen sen betet.
Men iallafall så det första vi gjorde förutom skrev upp oss på tävlingen var att gå upp i cafeterian och spela kort, sedan kollade jag på lite olika träns till Elf och bilder kommer så fort jag fått upp dem på datorn. xD
Sedan hjälpte man Alva och göra iordning Mulle som hon skulle rida kl 3 för Sara (hons dressyr tränare)
Madicken tränade donnie att stå still i dusch spiltan och så sedan så smörjde jag lite olika saker till hästarna.
Ialafall hjälpte man Malin som skulle rida elf att göra iordning honom och det gick ju super hon var tydligen lite rädd för honom. :p
Sedan pratade vi lite och sedan så tog alva av mulle och vi skjutsade hem alva och då var kl lite över 17, direkt till kusinen där vi var bjuden på middag men som otur man ha, hade dem bytt tid till kl 18 och jag och MAdicken som skulle vara lite sen var först där av alla. xD
Där var man ju med Linnéa,Viktor,Madicken och vi spelade wii och jag och Viktor vann ju såklart, sedan var vi ute lite och sprang lite.
Så nu ska man sköta howrse hästarna som att man måste sköta över 100 stycken per dag och sedan å får man väl gå och lägga sig för imorrn blire mot matfors. Here I come!
 Men det är bäst man sätter fart om man ska hinna  och komma någon vart kvart över 8 hämtar Alva upp oss och då bär vi av till matfors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0