Skooooolan

Ja, nu är man hemma från skolan och kan ta det lungt, började halv tio och slutade fyra! Ganska jobbigt men det gick, matte, engelska, historia och idrott det var det som stod på schemat idag, så vi hade en liten mjukstart i alla dom ämnena typ. Känner på mig att det här året kommer bli minst lika jobbigt som första, men det är bara att kämpa på även fast man kommer ha skit mycket att göra. Men imorgon ser jag fram emot iaf för då är det ridning, men en lång skoldag, åtta till fyra som vanligt. Hoppas dagen går fort så man kan få åka till stallet och ta det lite lungt! :)

Men nu ska jag sköta lite hästar på howrse och göra lite annat tråkigt som att städa så vi hörs!


Lilla vän vad skulle jag göra utan dig?♥

Kommentarer
Postat av: milicak

söt ponny!

2011-08-23 @ 17:11:52
URL: http://milicak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0