Skola,simhallen,vetrinärn,stallet!!

Idag så var man på skolan hade matte med bertil och lämnade in läxan och klarade veckans problem, sedan vare idrott och då spelade vi först brännboll och mitt lag vann ju såklart och sedan basket och själv gjorde jag mål, jag är ju så dålig på basket så, sedan var det skolfoto efter så man fick synda sig göra sig klar och sedan var det och fick ju sitta med killarna som vanligt och sedan hade vi SO och sedan så hade man bara engelska kvar, håller på med en interwiev och hade gjort 10 frågor men nu har jag gjort 48 ganska nöjd, men sedan så slutade man vi kl 13 och då gick man ju till simhallen väntade, sedan var det att gå med meicie till vetrinärn och sedanså väntade jag på Sara som slutade kl 15 och hon skjutsade upp mig på stallet och sedan pluggade man litegranna däruppe tills alva kom och sedan rann tiden bara i väg.
Vi red och Elf var verkligen fin idag och vi hoppade även utanstigbyglar och avslutade med ett hinder på 85cm, iallafall jag och Juni. :)

Underbara bäbis!<3

Sedan spelade man ju kort såklart pratade lite och allt annat man kan göra i ett stall, tillomeg tog en liten runda och gick lite.

Syrran red ju inte idag som att hon var och inventera på ICA, det var ju u-sek som skulle göra det men jag hade ju träning men den hinner jag ju inte så jag tänkte men då värkade det vara så många som skulle hjälpa till redan så jag skit i det. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0