Matchen mot HK BK..

Jaa, finns inte så mkt att säga, förutom att vi vann med 3-2 men vi kan spela mkt bättre.
Men imorrn blir det först skola sedan vetrinär och efter det blir det STALLET!!
Tänkte åka dit så fort vi har varit med Meicie oss vetrinärn och det kanske blir vid 2 halv 3 och tänkte plugga lite där och sedan rida, Madicken ska ju inte som sagt till stallet men det blir ju asa bra tycker ju jag. :p
Hoppas det går bättre än förra gången och vi har ju dressyr så jag tänkte om jag skulle köra utan stigbyglar eller inte, får väl höra med Alva om hon vill, vi sa ju att vi skulle rida jämt när vi red dressyr utan stigbyglar och det orkar jag inte. xD
Men iallafall blire inge fotbollsträning imorrn, pga att jag inte hinner! ;)

(Bild i repris javet)
Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0