Lite allt möjligt..

Ja, nu sitter man här framför datorn och undrar vad man ska hitta på idag, vill göra något kul men inget kul att göra kommer jag på just nu. Iaf så börjar ridningen på onsdag och tror ju det blir lille Donald för mig då. Ska bli kul att rida han igen, har liksom inte fått ridit han då han gått ridläger utan ridit en massa andra vilket har varit ganska kul men jag hade helst velat ridit Donald. Men iaf så ska vi försöka kämpa på och blir bättre i allt. Vi måste iaf bli bättre i hoppningen, komma i bra galopp mot hinderna och få fina runda srpång och inte med raklånga ben och rätt upp i luften, men det går nog efter ett tag. Hoppas vi får ett bra år med mycket framgångar och så.
Men nu ska jag som sagt hitta på något och sedan ikväll tänkte jag att jag och Matilda skulle svara på frågorna vi fått, inte så många men glad över dom vi har fått! :)




Nu kör vi!♥


Kommentarer
Postat av: jenniefer

jag lovar om han skulle vara din skulle ni har gått låååååååångt inom både dressyren och hoppningen :')

2011-08-14 @ 18:39:14
URL: http://jenniieferbylin.blogg.se/
Postat av: jenniefer

det är sant ju heehe :D

2011-08-14 @ 19:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0