Inte braa..

Känns liksom inte så bra just nu då jag känner att jag håller på att bli sjuk! :/ Inte kul, blev ju sjuk förra året den här tiden och var sjuk minst en månad, missade liksom början av ettan på gymnasiet så det var lite jobbigt. Men jag hoppas jag känner mig bättre om nån dag, för jag jobbar ju också och då vill jag ju inte bli sjuk. Får hoppas på det bästa iaf.

Ska snart äta middag, Matilda och Pontus är borta så det är bara jag, mamma och pappa hemma också djuren då. Så tror inte Matilda kommer göra nått inlägg idag, då hon ska sova hos Alice och Alva! :)




Detta är min hund som verkligen älskar att sitta vid datorn! ;)

Kommentarer
Postat av: sofia !

krya på dig! <3

2011-08-02 @ 22:10:36
Postat av: anonym

hur många läsare har ni? :)

2011-08-03 @ 00:33:24
Postat av: Anonym

de är okej att ja gö typ "reklam" för eran blogg va? :)

2011-08-03 @ 17:24:27
Postat av: Madicken

Svar till Sofia:

Hihi, ja det ska jag, du med! :)



Det är okej att göra reklam för våran blogg och vi ligger mellan 20-30 stycken läsare om dagen! :)

2011-08-03 @ 20:41:47
URL: http://knutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0