Ingen rubrik...

Känner mig inte riktigt på så bra humör idag, så mycket man tänker på och undrar hur det kommer bli. Vill ju verkligen ha den sista tiden som jag har kvar och vill att den ska bli super, men alltid är det något som förstör. Jag hoppas verkligen att du visar att du inte kan något så du inte duger, då skulle jag bli jätteglad.

Iaf imorgon börjar ridningen för mig, tror det blir på lille Donald! :)
Vet ju inte om det blir något ändrat men hoppas på det då jag har han i träningsgruppen, men jag hoppas vi har en framtid framöver, men inget är ju säkert än. Iaf så ska det bli kul och rida han igen och se hur det går och vad alla andra tycker om han, men för mig kommer han alltid vara världens finaste lill prins!♥

Men nog om det nu, idag ska Matilda ha match på Bsk så då passar jag på att åka till stallet, haha slipper ta moppen! :D Ska titta när några vänner rider och sedan får jag ju hoppas att jag hittar någon kul kompis där.
Men nu ska jag städa lite och sköta några hästar då det har kommit nya grejjer på howrse, haha man orkar verkligen inte med det just nu, så mycket att tänka på också det här! Aja dags att sätta igång..


Lite ridbilder då jag rider några ridskoleponnyer! :)

Donald längst upp
Romeo i mitten
Conan längst ned




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0