Helg :D

Jaa, nu är den efterlängtade helgen här! Haha, har iaf haft en rätt så bra dag, två lektioner +mentorsamling och slutade halv ett vilket var super! :D Sedan så åkte jag och Felicia moppen till stallet där vi tänkte plugga lite, men giss om det blev så, haha. Iaf så försökte vi oss på fysiken men det gick inge bra så vi gav upp. Sedan så skulle Fello rida så då gick jag en tur i skogen med henne och Prisse och kollade sedan då hon red i manegen. Sedan åkte hon hem och jag hjälpte till med några hästar och tränsa och så då det är små barn som rider på fredagar, sedan så fick Donald en liten dusch, har inte börjat schamponerat han än men det kommer, han går iaf spola av utan problem nu! :)
Sedan vid halv sju så hämtade jag upp Matilda som hade fotbollsträning och sedan när vi kom hem var det jag och Tulda som skulle laga mat, och så passade vi även på att gör en kladdkaka! Mums :)


Tycker alla ska ta en titt på våran braiga vän Sofias blogg!
http://awesomestyle.blogg.se/

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0