Hela dagen!

Idag, så har jag och Matilda varit hos farmor och farfar hela långa dagen men två av våra kusiner. Alva och Melinda, vi har spelat kort och inte så mycket mer. Så nu har vi kommit hem, och nu har moppen kommit hem också, eller ja den kom igår så nu fungerar den som den som den ska vilket är bra så man kan åka var man vill. Älskar lilla moppen! :') hihi

Men imorgon ska vi kanske och då menar jag kanske åka och kolla på kattutställning i sörberge, vilket kan bli kul för det ska vara brittisk korthår imorgon och våran katt är ju av den rasen! :) Men får se hur det blir med det, nu lyssnar jag lite på Sommarkrysset och ska sköta alla mina hästar på howrse, så ha det... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0