Dagen :)

Nyss kommit hem från en superlång dag på stallet. Kom dit tio i åtta och jobbade sedan till tre, red conan som är jättefin och ska rida han hela veckan och imorgon ska vi som jobba rida alla hästar som inte går läger så jag hoppas på att kunna ta Lotus som är en c-ponny och slippa undan storhästarna! ;)
Sedan så tog jag och Fello moppen till Markuss och sedan till Alva där vi åt och sedan till stallet igen då vi skulle kolla på dressyrkursen. Också var jag och fello snäll och smörjde Donni och Prisses utrustning och sedan började vi skura väggarna i sadelkammaren, haha duktig vi är, sedan gick vi till cafeterian och fikade och pratade en massa. Sedan hämtade jag Matilda från fotbollsträningen och sedan hem, så nu är jag bra trött och har ont i halsen. Men jag ska inte bli sjuk än, för rida kan man göra i velket fall som helst! :)


Jag och Conan för ett bra tag sedan.
För er som vill veta så red jag denna ponny i träningsgruppen innan Donald, han är d-ponny född 2004 och är supersnäll. Något lat men en otroligt fin ponny! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0